Returul
1. În plus față de dreptul de retragere, vânzătorul oferă cumpărătorului dreptul la returnarea produselor, in termen de 30 de zile de la confirmarea comenzii.
2. Dreptul de Retur este un drept suplimentar față de dreptul de retragere prevăzut de lege și nu afectează în niciun fel dreptul de retragere.
3 În cazul în care cumpăratorul descoperă că produsele achiziționate nu sunt potrivite scopului pentru care le-a cumpărat sau nu corespund preferințelor acestuia, acesta are posibilitatea returnării in scopul înlocuirii sau rambursării contravalorii, în maxim 30 de zile de la confirmarea comenzii astfel:
1.În ambalajul original fără urme de utilizare sau deteriorare
2.Împreună cu documentul fiscal primit la achizitie
3.Produsul returnat nu face parte din categoria produselor care nu pot fi returnate
4. Categorii de produse care nu pot fi returnate:
1.Produsele confecționate/personalizate după specificațiile prezentate de Cumpărător
2. Produsele care pot fi considerate de igienă sau îngrijire personală
3.Produsele de uz personal (ex.perne, fețe de pernă, pilote, saltele etc.)
4.Produsele vândute la metru sau prin debitare (Ex:Perdele)
5.Produse modificate/ajustate .
6.Produsele purtate chiar și o perioadă scurtă de timp deoarece sunt considerate produse care se deterioreaza rapid
5. În cazul în care returul se face in scopul înlocuirii produsului, se completează formularul de retur prin bifarea acestei mențiuni. Returnarea se face pe cheltuiala cumpărătorului.
6. În cazul în care returul se face in scopul rambursării sumelor primite, se completează formularul de retur prin bifarea acestei mențiuni. Returnarea se face pe cheltuiala cumpărătorului. Dacă cumpărătorul a optat pentru plata produselor în sistem “ramburs”, este de acord ca rambursarea plății să se facă în cont deoarece cumpărătorul nu poate returna expediția cu plata în sistem ramburs. Taxele de transport NU vor fi rambursate. Contravaloarea produsului returnat iti va fi rambursata in in cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului.
7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a analiza și decide primirea produsului returnat pentru fiecare solicitare în parte.
8. Retragerea din contract, fără a preciza motivul, nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit.
9. In cazul in care coletul returnat este deteriorat (indoit, desfacut, rupt, intepat) sau continutul este distrus, vanzatorul va face mentiuni cu privire la aceste probleme pe documentul de livrare, va refuza returul si va intocmi un proces verbal de constatare la care va anexa fotografii.
10. Nu va fi considerat deteriorat coletul care prezinta urme normale de folosire, manipulare, prafuit sau murdar.